
Vienam didžiausių Baltijos regiono kontaktų centrų „Lintel“ FIMA įdiegė „Avaya“ kontaktų centro technologinę platformą. Bendradarbiavimas tęsiasi vykdant kontaktų centro technologinį atnaujinimą bei techninę priežiūrą.
FIMA su kontaktų centro operatoriumi „Lintel“ bendradarbiauja nuo 2005 m., kuomet įdiegė modernų „Avaya“ kontaktų centro technologinį sprendimą, veikiantį IP technologijos pagrindu. Virtualus kontaktų centras apjungė šešis bendrovės kontaktų centrus penkiuose Lietuvos miestuose.
2011 m. buvo įgyvendintas esminis kontaktų centro technologinės įrangos atnaujinimo projektas. FIMA atnaujino „Lintel“ naudojamą informacinę sistemą, įdiegdama „Avaya Aura-V6“ komunikacijų platformą. Projektas buvo vykdomas nepertraukiant kontaktų centro darbo.
Įdiegti atnaujinimai dar labiau pagerino „Lintel“ teikiamų paslaugų kokybę, padidino klientų aptarnavimo greitį, suteikė bendravimo kanalų pasirinkimo laisvę bei padidino kontaktų centro darbo efektyvumą.
Įgyvendinus projektą buvo konsoliduoti „Lintel“ naudojami serveriai. Tai leido bendrovei sumažinti įrangos priežiūros ir aplikacijų įsigijimo kaštus.
FIMA, būdama sertifikuotu „Avaya“ „Join Service Delivery“ partneriu, operatyviai ir kvalifikuotai teikia kontaktų centro techninės priežiūros paslaugas, esant būtinybei pasitelkdama gamintojo techninį personalą. Po įrangos atnaujinimo FIMA įsipareigojo “Lintel“ kontaktų centro sistemai tris metus tiekti nuolatinius atnaujinimus bei techninę priežiūrą.
„Fima“ kontaktų centro aptarnavimo paslaugas teikia kokybiškai ir įdėjo daug pastangų užtikrindami kontaktų centro sistemos patikimumą“